maandag 16 juni 2014

Meneer Lolifant!



Dit maakte ik ongeveer een jaar en half geleden. Het was een probeersel in vilt dat ik later nog eens zou uitwerken in stof

Maar dat later werd wel heel veel later! Ik besloot de versie in stof te maken voor de 2de verjaardag van mijn vriend zijn petekind! 

Zijn naam werd er ook op geflockt! dit heb ik met de hand uitgeknipt
'wat een karwei' was me dat. Maar denk wel dat dit goed gelukt is niet? 




Natuurlijk hoort er bij deze schattige Lolifant een bijpassende kroon voor de jarige kapoen!


Dus dit was het totaalpakketje voor de kapoen zijn verjaardag! 



Liefs Il'kadoo

2 opmerkingen:

  1. Tof olifantje ! Het flocken is inderdaad goed gelukt. Een mooi geheel met de kroon ! Hieperdepiep voor Aaron !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De jarige kapoen was er blij mee! Zijn olifantje ligt bij hem in zijn bedje :)

      Verwijderen