dinsdag 17 juni 2014

Lucky sew / Geluksswap


Jullie kennen het wellicht allemaal al de Swap-hype! Zo leuk om er aan mee te doen. 

Ik maakte dit voor mijn swap-maatje (Marjan Van Hoorebeke) 

Felgekleurde pannenlappen 


Gemaakt uit een stofje dat ik eens kocht in Action.
Het patroontje komt uit 'Het grote singer naaiboek'

Endan...

Wachten op mijn swapje dat normaal vrijdag 13/6 hier al moest zijn maar door de post dat niet wou meewerken kreeg ik het beetje later toe en dat was vandaag! Spannend hoor als je de postbode zijn auto ziet staan voor je deur en moet wachten tot hij iets in de bus steekt. En eindelijk ik zag hem de post erin steken en ging meteen als hij weg was de brievenbus leeghalen.. En ja hoor buiten de flair was er nog post voor mij :D!
 Me happy whoehoeee !! 

Hier is het dan : 

 



 










Super leuke cabochonhangers en leuk stofje! Super hard bedankt Swap-maatje! 


Liefs Il'kadoo 

5 opmerkingen:

  1. Amai heel mooi hoor en die pannelappen zal ik best ook eens maken voor mijn tiener want de hare voor op school zijn niet meer aanzienbaar. ze hebben blijkbaar een beetje te warm gekregen .... hoe zou dat komen e

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dankje!
      Zitten wel kleine foutjes in maar dat maakt ze uniek eh!
      & het is niet moeilijk te maken ;)!

      Verwijderen
  2. De pannenlappen uit het singer naaiboek heb ik ook eens gemaakt als cadeautjes voor onder de kerstboom. Het was uiteindelijk een heel werkje!
    Hier kan je de resultaten zien:
    http://www.handgemaaktdatsmaakt.blogspot.be/2013/12/jingle-stress.html

    De jouwe zijn echt knap geworden, die keuken zal daar helemaal opfleuren. Je cabochonhangertjes zijn echt prachtig, veel plezier ermee!
    Ik ontdekte je blog via de stoffemiekes, ik ga je zeker volgen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik had moeite me dat biaislint er deftig op te zetten maar uiteindelijk gelukt :D! Dankjewel vind ze ook wel mooi had zo iets van Hmm, wil je wel houden maarja twas voor mijn swap-maatje. Leuk dat je me volgt .. Ik ga je ook volgen!

      Verwijderen