dinsdag 5 augustus 2014

Eindelijk !!

 EINDELIJK mijn broer is het huis uitgetrokken, dus dit wilt zeggen WELKOM naai/hobbykamer! 



Het kon natuurlijk voor mij niet snel genoeg gaan om mijn spulletjes te gaan aan kopen in de leukste meubelzaak van het land!
Samen met mijn vriend ben ik tafels, kadertjes en andere allerlei decoratiespulletjes gaan kopen!
( hij heeft een grote auto dus dat was perfect )
Eens thuis wou ik het zo snel mogelijk installeren maar uiteindelijk hebben we enkel de tafels gemonteerd en op hun plek gezet! De week nadien was ik toch nog thuis (toen nog opzoek achter een job)!
Ik vond het lang duren voor het maandag was.
Daar was de maandag EINDELIJK alles installeren naar mijn eigen zin!
Moest wel plek houden voor de mama haar strijkplank maar geen probleem ik heb dat toch ook nodig dus dat was ook welkom in de kamer!
Ook moest de hometrainer er inpassen, dus af en toe wordt het afwisselen! 
Naaien en fietsen kan je jammer genoeg nog niet combineren :(!!

Hier enkele foto's in detail van mijn naai/hobbykamer:

Plaats voor de laptop moest er ook zijn.


Kadertjes met enkele toffe prenten en spreuken.



              
Rek met naaidoos, boeken,
 patronen en andere benodigdheden 
         
                                           
                              Naaimachine met zicht op de kadertjes 
                                                     



Detail van kleine spulletjes
Het groene is mijn vuilbakje om afgeknipte draadjes in te doen in plaats die op de grond te gooien!


Beetje groen om het op te fleuren, wel geen echte plant!
Zo dit is de voorstelling van mijn naaikamer!


Liefs Il'kadoo 

2 opmerkingen:

  1. Heel tof gedaan, daar ga je nog veel plezier beleven. ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En ik hoop het zo, maar ik denk het wel :D!
      Groetjes

      Verwijderen